Om Hjerm Landsbyordning

Hjerm Landsbyordning er startet d. 1. august 2017 på baggrund af et ønske fra forældrene i Hjerm.

Hjerm Landsbyordning omfatter: dagpleje, vuggestue, børnehave, SFO og skole fra 0. til 6. klasse.

Hjerm Landsbyordning har én ledelse for hele Landsbyordningen og én fælles bestyrelse. Bestyrelsen består af 3 forældre fra dagtilbuddet, 3 forældre fra skolen, 1 personale repræsentant fra både dagtilbud og skole, samt de 2 ledere. Landsbyordningen nyder stor opbakning fra både fællesbestyrelsen, forældre og ikke mindst lokalsamfundet. Og det er et engageret lokalsamfund, med et blomstrende foreningsliv og et stor sammenhold.

Hjerm Landsbyordning ligger i et naturskønt lokalområde midt imellem Holstebro og Struer - for enden af motorvejen.